اربعین، نشان داد که طومار داعش درهم پیچیده و نابود شده است اربعین، نشان داد که طومار داعش درهم پیچیده و نابود شده است اربعین، نشان داد که طومار داعش درهم پیچیده و نابود شده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اربعین، نشان داد که طومار داعش درهم پیچیده و نابود شده است اربعین، نشان داد که طومار داعش درهم پیچیده و نابود شده است اربعین، نشان داد که طومار داعش درهم پیچیده و نابود شده است اربعین، نشان داد که طومار داعش درهم پیچیده و نابود شده است اربعین، نشان داد که طومار داعش درهم پیچیده و نابود شده است

اربعین، نشان داد که طومار داعش درهم پیچیده و نابود شده است

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: اربعین امسال نشان داد که طومار داعش درهم پیچیده و نابود شده است و با عنایت خداوند هیچ اقدامی برای برهم زدن امنیت را شاهد نبودیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سردار مصطفي نوريان رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان اصفهان در آيين تجليل از موكب هاي اربعين شمال استان اصفهان در آران و بيدگل گفت: اربعين امسال نشان داد كه طومار داعش درهم پيچيده و نابود شده است و با عنايت خداوند هيچ اقدامي عليه امنيت را شاهد نبوديم.
نوريان پياده روي اربعين را مظهر اتحاد و انسجام مسلمانان دانست و افزود: همايش عظيم اربعين حسيني زمينه ظهور امام زمان و برپايي حكومت ايشان خواهد بود.
رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات با اشاره به شرايط فرهنگي خاص عراق تصريح كرد: موكب هاي ايراني كه به شكل مردمي و خودجوش راه اندازي شده اند بايد براي اينكه نهايت بهره برداري معنوي از اربعين گرفته شود برخي شرايط را رعايت كنند.
وي افزود: زايرين ايراني كه مهمان مردم عراق هستند بايد بيشتر در زمينه اسكان و تغزيه فكري و فرهنگي فعاليت كنند و همدلي و الفت با خادمان اربعين و مردم عراق را هر سال بيشتر كنند.
در ادامه اين مراسم كه با حضور امام جمعه آران وبيدگل برگزار شد، از مديران موكب هاي اربعين حسيني منطقه شمال استان اصفهان تجليل شد.
منبع: شبستان




مطالب مرتبط

نظرات کاربران