تقدیر مسئولان ارشد حج و زیارت از خدمات بانک ملی تقدیر مسئولان ارشد حج و زیارت از خدمات بانک ملی تقدیر مسئولان ارشد حج و زیارت از خدمات بانک ملی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر مسئولان ارشد حج و زیارت از خدمات بانک ملی تقدیر مسئولان ارشد حج و زیارت از خدمات بانک ملی تقدیر مسئولان ارشد حج و زیارت از خدمات بانک ملی تقدیر مسئولان ارشد حج و زیارت از خدمات بانک ملی تقدیر مسئولان ارشد حج و زیارت از خدمات بانک ملی

تقدیر مسئولان ارشد حج و زیارت از خدمات بانک ملی

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تقدیر از خدمات بانک ملی ایران به حجاج، تسهیل امور مربوط به این بخش را خواستار شد.

حجت الاسلام و المسلمين سيد علي قاضي عسكر در ديدار برات كريمي عضو هيات مديره و محمد نور آزادي مديرامور شعب تهران بانك ملي ايران ، با بيان اينكه خدمت رساني به زائران خانه خدا ثواب اخروي و اجر دنيوي دارد، گفت: خوشبختانه شرايط اعزام حجاج در سال گذشته مناسب بود و امسال نيز شرايط بهتري به اين منظور تدارك ديده شده است.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت افزود: بايد تلاش كنيم زائران در انجام امور خود دغدغه اي نداشته باشند و اين موضوع در حوزه بانك و ارز بسيار مهم است.
عضو هيات مديره بانك ملي ايران نيز در اين ديدار با بيان اين كه خدمت رساني به زائران حج براي همه كاركنان اين بانك باعث افتخار است، اظهار كرد: مجموعه حج و زيارت و بانك ملي ايران همكاري هاي تنگاتنگي با يكديگر دارند.
وي افزود: خوشبختانه در دوره جديد، همكاري خوبي ميان دو مجموعه آغاز شده و ما نيز با همه توان در خدمت آن هستيم.
عضو هيات مديره بانك ملي ايران همچنين با معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس سازمان حج و زيارت ديدار و گفت و گو كرد.
در اين ديدار، حميد محمدي رئيس سازمان حج و زيارت با بيان اين كه مجموعه تحت مديريتش با ارگان هاي متعدد از جمله نظام بانكي همكاري نزديك دارد، گفت: خوشبختانه بانك ملي ايران همكاري خوبي با ما داشته و اميدواريم اين همكاري در جنبه هاي مختلف توسعه يابد.
وي افزود: وقتي زائران از ما راضي باشند، در واقع از خدمات همه همكاران با سازمان از جمله بانك ها رضايت دارند و اين موضوع وظيفه بانك ملي ايران در خدمت رساني به مردم را سنگين تر مي كند.
برات كريمي نيز در اين ديدار با بيان اين كه تسهيل امور زائران خانه خدا به اندازه گشايش امور واحدهاي توليدي و يا خدمت رساني به خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) ارزشمند است، اظهار كرد: ارتباط بانك ملي ايران با سازمان حج و زيارت ديرينه است و ما براي مستحكم كردن اين رابطه از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد.
در حاشيه اين ديدار، عضو هيات مديره و مديران بانك ملي ايران از شعبه حج و زيارت بازديد و در جريان امور اين شعبه قرار گرفتند.




نظرات کاربران