ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار زائر در حج ۹۷ ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار زائر در حج ۹۷ ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار زائر در حج ۹۷ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار زائر در حج ۹۷ ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار زائر در حج ۹۷ ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار زائر در حج ۹۷ ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار زائر در حج ۹۷ ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار زائر در حج ۹۷

ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار زائر در حج ۹۷

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار نفر در حج تمتع ۹۷ خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سيد وحيد اسكندري در گفت‌و‌گو با خبرگزاري فارس، در پاسخ به سوالي در خصوص تعداد ثبت‌نام زائران در كاروان‌هاي حج 97 گفت: ثبت‌نام از زائران از روز سه‌شنبه 8 اسفند آغاز و زائران مي‌بايست با مراجعه به سايت reserve.haj.ir ثبت‌نام و انتخاب كاروان‌ خود را قطعي كنند.
وي با اشاره به ثبت‌نام از زائران حج تمتع توسط سازمان حج و زيارت و دفاتر كارگزاري گفت: تا كنون 64 هزار زائر، ثبت‌نام قطعي خود را در با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir رزرو كرده‌اند.
مدير كل روابط عمومي سازمان حج و زيارت در توضيح بيشتر افزود: از اين تعداد 61 هزار زائر با تعيين كاروان ثبت‌نام خود را قطعي كرده‌اند.
اسكندري افزود: طول سفر حج حداقل 28 روز و حداكثر 41 روز است و زائراني كه مي‌خواهند مدت زمان كمتري را در سفر باشند از هم اكنون در خصوص انتخاب كاروان‌هايي با مدت اقامت كمتر، اقدام كنند كه بعد از اين امكان كاهش زمان سفر زائران و يا بازگشت زودهنگام به كشور فراهم نيست.
وي افزود: كاروان‌هاي حج امسال به 4 گروه 85، 115، 135 و 165 نفره تقسيم‌بندي شده‌اند.
مديركل روابط عمومي سازمان حج و زيارت تصريح كرد: تمام كاروان‌هاي مدينه قبل و مدينه بعد حدود 6 روز در شهر مدينه اقامت دارند و مابقي برنامه سفر زائران با اقامت در شهر مكه است.
كساني كه داراي قبض حج تا پايان ديماه 85 هستند اكنون فراخوان شده‌اند و به دليل تفاوت هتل‌ها حدود 23 قيمت متفاوت اعلام شده كه پايين ترين سطح پرداخت 12 ميليون و 100 هزار تومان و بالاترين 17 ميليون و 100 هزار تومان است. ضمن اينكه پروازها از 26 تير آغاز مي‌شود.
براي رفاه حال حجاج پرداخت هزينه سفر 2 مرحله‌اي است. و در مرحله اول پرداخت، زائران علاوه بر وديعه اوليه و سود آن، بايد حدود 6 ميليون و 700 هزار تا 7 ميليون تومان پرداخت كنند. مابقي را در مرحله دوم در اوايل سال 97 پرداخت مي كنند.


| شناسه مطلب: 87593




حج 97



نظرات کاربران