گسترش صحن حضرت زهرا(س) در کربلا گسترش صحن حضرت زهرا(س) در کربلا گسترش صحن حضرت زهرا(س) در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گسترش صحن حضرت زهرا(س) در کربلا گسترش صحن حضرت زهرا(س) در کربلا گسترش صحن حضرت زهرا(س) در کربلا گسترش صحن حضرت زهرا(س) در کربلا گسترش صحن حضرت زهرا(س) در کربلا

گسترش صحن حضرت زهرا(س) در کربلا

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان گفت: ۲۲۰ هزار مترمربع صحن حضرت زهرا (س) در کربلاست که ستاد عتبات عالیات در ایران طی چهار سال آن را ایجاد کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسن كبيريان، مسئول ستاد بازسازي عتبات عاليات در رفسنجان ديروز شنبه، ۱۹ اسفند درمراسم ارتقاي فرهنگ خدمت به زائران اربعين حسينى در مجموعه فرهنگي آزادي شهر سرچشمه رفسنجان گفت: ۲۲۰ هزار مترمربع صحن حضرت زهرا (س) در كربلاست كه ستاد عتبات عاليات در ايران طي چهار سال آن را ايجاد كرد.
وي با بيان اينكه امروز پرچم امام حسين(ع) دست خادمان اين امام است و اين وظيفه خادمان و موكب‌داران را سنگين مي‌كند، افزود: زائران كه از شما درخواست پذيرايي مي‌كنند يك حسنه و شما دو حسنه و پاداش داريد.
مسئول ستاد بازسازي عتبات عاليات در رفسنجان تصريح كرد: پزشكاني كه به زائران اربعين خدمت مي‌كنند با فروتني و اخلاص نيت به خدمات مي‌پردازند تا اين يك ماه ذخيره براي ۱۱ ماه ديگر سال باشد.
يادآور مي‌شود، در پايان اين همايش از خادمان موكب خاتم‌الانبيا كه بزرگترين موكب در ايام ابعين است و به زائران امام حسين(ع) در تمام زمينه‌ها اعم از فرهنگي، درمان، پذيرايي و... خدمت مي‌كنند، با اهداي لوح تقدير قدرداني شد.
منبع: ستاد بازسازي عتبات عاليات رفسنجان


| شناسه مطلب: 87605




بازسازي عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران