۹۰۰ نفر برای حج تمتع از استان قزوین ثبت نام کرده‌اند ۹۰۰ نفر برای حج تمتع از استان قزوین ثبت نام کرده‌اند ۹۰۰ نفر برای حج تمتع از استان قزوین ثبت نام کرده‌اند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۹۰۰ نفر برای حج تمتع از استان قزوین ثبت نام کرده‌اند ۹۰۰ نفر برای حج تمتع از استان قزوین ثبت نام کرده‌اند ۹۰۰ نفر برای حج تمتع از استان قزوین ثبت نام کرده‌اند ۹۰۰ نفر برای حج تمتع از استان قزوین ثبت نام کرده‌اند ۹۰۰ نفر برای حج تمتع از استان قزوین ثبت نام کرده‌اند

۹۰۰ نفر برای حج تمتع از استان قزوین ثبت نام کرده‌اند

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین با اشاره به اعزام ۴ هزار زائر قزوینی به عتبات عالیات در طرح نوروزی گفت: این مسافران از ۲۳ اسفند تا ۲۰ اردیبشهت در غالب ۱۲۰ گروه به عتبات عازم خواهند شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، عليرضا كلانتري مديركل حج و زيارت استان قزوين در گفت‌‌وگو با شاخص، اظهار كرد: در سال جاري بيش از ۴۰ هزار زائر از طريق حج و زيارت ساماندهي و به عتبات عاليات عازم شدند.
وي با اشاره به ثبت نام طرح نوروزي گفت: تاكنون ۴ هزار نفر براي سفر نوروزي برنامه‌ريزي و زمينه سازي شده‌اند.
اين مسوول با بيان اينكه ثبت نام‌هاي طرح نوروزي در بهمن ماه صورت گرفته است، اضافه كرد: اين مسافران از ۲۳ اسفند تا ۲۰ ارديبشهت در غالب ۱۲۰ گروه به عتبات عازم خواهند شد.
تا كنون ۹۰۰ نفر براي حج تمتع ثبت نام كرده‌اند
كلانتري ضمن اعلام آمادگي اداره‌ كل حج و زيارت استان قزوين براي اعزام زائران عتبات عاليات در ماه‌هاي آينده خاطرنشان كرد: از هشتم فروردين ماه به بعد متقاضيان مي‌توانند براي ثبت نام عتبات به دفاتر زيارتي استان مراجعه نمايند.
وي در خصوص هزينه‌هاي جديد ثبت نام عتبات عاليات گفت: هزينه‌هاي ثبت نامي براي تورها با توجه به مسافت اقامتگاه از زيارتگاه براي تورهاي زميني از ۹۸۰ هزار تومان تا يك ميليون و سيصد هزار تومان و براي تورهاي هوايي از ۱۶۰۰ تا ۲ ميليون تومان متغيير است.
مديركل حج و زيارت استان قزوين درخصوص زائرين حج تمتع گفت: با توجه به ظرفيت در نظر گرفته شده براي استان، بالغ بر ۹۰۰ نفر در كاروان‌ها ثبت نام شده‌اند و در صورت افزايش ظرفيت؛ از متقاضيان ديگر نيز ثبت نام به عمل خواهد آمد.


| شناسه مطلب: 87647




قزوين حج 97



نظرات کاربران