اعزام 90 کاروان نوروزی از همدان به عتبات اعزام 90 کاروان نوروزی از همدان به عتبات اعزام 90 کاروان نوروزی از همدان به عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام 90 کاروان نوروزی از همدان به عتبات اعزام 90 کاروان نوروزی از همدان به عتبات اعزام 90 کاروان نوروزی از همدان به عتبات اعزام 90 کاروان نوروزی از همدان به عتبات اعزام 90 کاروان نوروزی از همدان به عتبات

اعزام 90 کاروان نوروزی از همدان به عتبات

مدیر حج و زیارت همدان با اشاره به اینکه 3 هزار و 600 نفر در قالب 90 کاروان به عتبات عالیات نوروزی اعزام خواهند شد، گفت: اعزام کاروان‌ها از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 8 فروردین ادامه دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محسن ساغرچي، با بيان اينكه 90 كاروان عتبات عاليات براي نوروز 97 از همدان راهي خواهند شد، اظهار كرد: 45 كاروان نوروزي بود كه اختصاص يافت اما 45 كاروان فوق‌العاده نيز مجدد اضافه شد.
وي با اشاره به اينكه در مجموع 3 هزار و 600 نفر در قالب 90 كاروان به عتبات عاليات اعزام خواهند شد، ادامه داد: اعزام كاروان‌ها از 24 اسفندماه آغاز شده و تا هشتم فروردين ادامه دارد.
مدير حج و زيارت همدان تعداد كاروان‌هاي هوايي عتبات عاليات را 10 كاروان دانست و گفت: كاروان هوايي از همدان نيست زيرا شركت‌ ايرلاين براي انجام پرواز عتبات همدان عقد قرارداد نكرد، بر اين اساس با شركت هواپيمايي قشم صحبت شد كه قيمت يك ميليون را براي نوروز پيشنهاد داد در حالي كه قيمت استاندارد پرواز عتبات از تهران، 600 هزار تومان است و سازمان بازرسي اجازه اخذ وجه بيشتر از مردم را نمي‌دهد.
وي با بيان اينكه قيمت پروازهاي عتبات از همدان بايد ارزان‌تر باشد، بيان كرد: متأسفانه ايرلاين‌ها براي نوروز قيمت را بالا برده‌اند.
ساغرچي با رد اين موضوع كه گفته مي‌شود حج و زيارت در برقراري پرواز عتبات از همدان همكاري نكرده است، گفت: بنده به جد پيگير برقراري پرواز عتبات از همدان هستم اما قيمت‌هاي شركت‌هاي هواپيمايي منصفانه نيست هرچند روز گذشته نيز با هواپيمايي العراقيه مذاكراتي داشتم.
وي با بيان اينكه شركت هواپيمايي زاگرس پاي قرارداد براي پرواز عتبات نيامد، افزود: قشم‌اير هم كه وارد مذاكره شد، متوجه شديم دلال هستند و قيمت را 900 هزار تومان عنوان كردند كه نمي‌توان با دلال قرارداد بست.
مدير حج و زيارت استان همدان در ادامه سخنانش به آغاز ثبت‌نام دو كاروان فوق‌العاده حج تمتع از فردا خبر داد و بيان كرد: از فردا 10 صبح متقاضياني كه فيش حج آنها تا 30 دي ماه سال 85 است، مي‌توانند به سايت حج و زيارت مراجعه كرده و ثبت‌نام كنند.
منبع: فارس


| شناسه مطلب: 87652




همدان عتبات



نظرات کاربران