پنج هزار و ۷۸۵ اصفهانی به حج می‌روند پنج هزار و ۷۸۵ اصفهانی به حج می‌روند پنج هزار و ۷۸۵ اصفهانی به حج می‌روند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پنج هزار و ۷۸۵ اصفهانی به حج می‌روند پنج هزار و ۷۸۵ اصفهانی به حج می‌روند پنج هزار و ۷۸۵ اصفهانی به حج می‌روند پنج هزار و ۷۸۵ اصفهانی به حج می‌روند پنج هزار و ۷۸۵ اصفهانی به حج می‌روند

پنج هزار و ۷۸۵ اصفهانی به حج می‌روند

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: امسال ۱۰ درصد از حجاج کشور اصفهانی هستند که در مجموع پنج هزار و ۷۸۵ نفر از این استان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، غلامعلي زاهدي در گفت‌وگو با خبرنگار ايمنا در خصوص آخرين وضعيت اعزام حجاج استان اصفهان اظهار كرد: تقريباً ۹ الي ۱۰درصد حجاج كل كشور اصفهاني هستند كه آمار دقيق آن پنج هزار و ۷۸۵ نفر است و حدوداً ۲۵۰ نفر هم در قالب عوامل اجرايي اين حجاج را همراهي مي‌كنند.
وي در خصوص تعداد كاروان‌ها و شرايط حجاج اضافه كرد: امسال ۴۱ كاروان از استان اصفهان به سرزمين وحي اعزام مي‌شوند كه ۱۲ كاروان مدينه قبل و بقيه مدينه بعد هستند و ثبت نام انجام و معاينات صورت گرفته است.
مديركل حج و زيارت استان اصفهان تصريح كرد: كلاس‌هاي آموزشي شروع شده كه در مرحله صدور ويزا است و طي روزهاي آينده براي اخذ رواديد و اعزام اطلاع‌رساني لازم انجام مي‌شود.
وي در خصوص تامين امنيت جاني حجاج گفت: همه تمهيدات لازم در اين خصوص انديشه شده و هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفته است و اميد داريم كه مشكلي در اين خصوص نداشته باشيم.
زاهدي با اشاره به رشد نرخ پنج تا شش درصدي هزينه‌هاي حج تمتع نسبت به سال گذشته اظهار كرد: هزينه‌ها از ۱۳ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۷ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان در نوسان است كه اين نوسان بسته به نوع هتلي است كه حجاج انتخاب مي‌كنند.
زاهدي در خصوص كاهش نرخ عتبات عاليات و كربلاي معلي در ماه رمضان نيز گفت: هزينه‌ها نسبت به ماه قبل كاهش داشته است. قيمت كاروان‌هاي زميني تقريباً يك ميليون تا يك ميليون و ۱۰۰ هزار تومان است و هزينه تردد هوايي نيز يك ميليون و ۷۰۰ هزار تومان است.


| شناسه مطلب: 88772




اصفهان حج 97



مطالب مرتبط

نظرات کاربران