شخصیت بزرگان شیعه را به اهل سنت بشناسانیم شخصیت بزرگان شیعه را به اهل سنت بشناسانیم شخصیت بزرگان شیعه را به اهل سنت بشناسانیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شخصیت بزرگان شیعه را به اهل سنت بشناسانیم شخصیت بزرگان شیعه را به اهل سنت بشناسانیم شخصیت بزرگان شیعه را به اهل سنت بشناسانیم شخصیت بزرگان شیعه را به اهل سنت بشناسانیم شخصیت بزرگان شیعه را به اهل سنت بشناسانیم

شخصیت بزرگان شیعه را به اهل سنت بشناسانیم

حضرت آیت الله نوری همدانی در جمع اعضای ستاد بزرگداشت حضرت ابوطالب(ع) بر برگزاری همایش ها و تجلیل از شخصیت بزرگان دین تأکید کرد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حضرت آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد، در ديدار اعضاي ستاد بزرگداشت حضرت ابوطالب(ع) گفت: جريان زندگي حضرت ابوطالب با تاريخ اسلام رابطه اي تنگاتنگ داشته و از اين جهت موضوع بسيار حساسي است.
وي در ادامه افزود: در طول تاريخ حکومت هاي جور همانند بني اميه و بني عباس، هميشه فرهنگ اهل بيت(ع) را به حاشيه رانده و در حق ائمه اطهار(ع) ظلم کرده اند.
مدرس خارج فقه حوزه علميه قم ابراز داشت: دشمنان تشيع و فرهنگ اهل بيت(ع)، در سه جبهه تاريخ، تفسير و حديث به مبارزه با شيعيان پرداختند.
اين مرجع تقليد در ادامه تصريح کرد: در روزهايي مانند ايام ميلاد و وفات حضرت علي(ع)، وفات حضرت ابوطالب(ع) و عيد بزرگ غدير، بايد در تمامي سفارتخانه هاي جمهوري اسلامي ايران در کشورهاي مسلمان، با برگزاري مراسم هايي شخصيت بزرگان دين را پاس بداريم و ايشان را با دليل و برهان به همه اهل سنت بشناسانيم.
حضرت آيت الله نوري همداني در پايان تصريح کرد: در ايران نيز بايد روزهايي همانند وفات حضرت ابوطالب(ع) را همانند روز عاشورا فرهنگ سازي کرده و با استفاده از رسانه هاي عمومي نام اين شخصيت هاي بزرگ را بلندآوازه کنيم.


| شناسه مطلب: 28639







نظرات کاربران