افزایش 2برابری قیمت گندم و برنج در عربستان افزایش 2برابری قیمت گندم و برنج در عربستان افزایش 2برابری قیمت گندم و برنج در عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش 2برابری قیمت گندم و برنج در عربستان افزایش 2برابری قیمت گندم و برنج در عربستان افزایش 2برابری قیمت گندم و برنج در عربستان افزایش 2برابری قیمت گندم و برنج در عربستان افزایش 2برابری قیمت گندم و برنج در عربستان

افزایش 2برابری قیمت گندم و برنج در عربستان

به دنبال افزایش قیمت جهانی محصولات کشاورزی، قیمت گندم و برنج در بزرگترین وارد کننده غذا در خاورمیانه به ترتیب 100 درصد و 90 درصد افزایش یافت.

به دنبال افزايش قيمت جهاني محصولات كشاورزي، قيمت گندم و برنج در بزرگترين وارد كننده غذا در خاورميانه به ترتيب 100 درصد و 90 درصد افزايش يافت.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، پايگاه اينترنتي منافن گزارش داد:ميزان واردات مواد غذايي توسط عربستان سعودي بين سالهاي 2006 تا 2007 به طور متوسط 19 درصد افزايش يافته است.

عربستان بزرگترين وارد كننده غذا در خاورميانه است.واردات مواد غذايي توسط اين كشور در سال گذشته تقريباً به 12 ميليارد دلار رسيد.

بر اساس اين گزارش ميزان افزايش واردات غذايي توسط اين كشور بين سالهاي 2006 و 2007 در حدود 26 درصد گزارش شده است و اين رقم از سپتامبر سال گذشته همچنان در حال صعود بوده است.

افزايش قيمت مواد غذايي پديده اي نيست كه منحصر به عربستان سعودي باشد و به دليل قيمت بالاي فرآورده هاي كشاورزي در سراسر جهان به چشم مي خورد. قيمت جهاني محصولات كشاورزي بين سالهاي 2006 و 2007 به سرعت افزايش يافته است.

همچنين قيمت برنج در عربستان سعودي از سال 2006 تا كنون به ميزان 90 درصد افزايش يافته است در حالي كه بهاي گندم در اين كشور در كمتر از يك سال دو برابر شده است.


| شناسه مطلب: 28902







نظرات کاربران