فراخوان مقاله برای کنگره بین‌المللی بقیع، مدفن امامان و اصحاب فراخوان مقاله برای کنگره بین‌المللی بقیع، مدفن امامان و اصحاب فراخوان مقاله برای کنگره بین‌المللی بقیع، مدفن امامان و اصحاب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراخوان مقاله برای کنگره بین‌المللی بقیع، مدفن امامان و اصحاب فراخوان مقاله برای کنگره بین‌المللی بقیع، مدفن امامان و اصحاب فراخوان مقاله برای کنگره بین‌المللی بقیع، مدفن امامان و اصحاب فراخوان مقاله برای کنگره بین‌المللی بقیع، مدفن امامان و اصحاب فراخوان مقاله برای کنگره بین‌المللی بقیع، مدفن امامان و اصحاب

فراخوان مقاله برای کنگره بین‌المللی بقیع، مدفن امامان و اصحاب

فراخوان مقاله برای کنگره بین‌المللی بقیع، مدفن امامان و اصحاب از سوی پژوهشکده حج و زیارت منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، پژوهشکده حج و زیارت فراخوان مقاله برای کنگره بین‌المللی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» را منتشر کرد. این کنگره با مشارکت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.


محورهای فراخوان مقاله عبارتند از: ۱. تاریخ بقیع ۲. تخریب و بازسازی بقیع ۳. تاریخ اجتماعی بقیع ۴. جغرافیای تاریخی و اماکن بقیع ۵. بقیع، منابع و مأخذ ۶. سندپژوهی بقیع ۷. مسائل فقهی کلامی بقیع ۸. مسائل حقوقی و بین المللی بقیع ۹. بقیع، علوم اجتماعی و مردم‌شناسی و ۱۰. مهندسی و معماری بقیع.


بر اساس این فراخوان، آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله ۳۰ آذر ۱۴۰۱ و آخرین مهلت ارسال متن مقاله ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شده است و تلفن دبیرخانه کنگره نیز ۰۲۵۳۷۱۸۶۵۵۵ می باشد.


دبیرخانه هم در آدرس قم، خیابان ۷۵ متری عمار یاسر، خیابان شهید آیت الّله قدوسی، ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، طبقه پنجم مستقر شده و فعال است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران