معترضان سخنرانی بایدن را قطع کردند: «دستانت به خون آلوده است» معترضان سخنرانی بایدن را قطع کردند: «دستانت به خون آلوده است» معترضان سخنرانی بایدن را قطع کردند: «دستانت به خون آلوده است» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معترضان سخنرانی بایدن را قطع کردند: «دستانت به خون آلوده است» معترضان سخنرانی بایدن را قطع کردند: «دستانت به خون آلوده است» معترضان سخنرانی بایدن را قطع کردند: «دستانت به خون آلوده است» معترضان سخنرانی بایدن را قطع کردند: «دستانت به خون آلوده است» معترضان سخنرانی بایدن را قطع کردند: «دستانت به خون آلوده است»

معترضان سخنرانی بایدن را قطع کردند: «دستانت به خون آلوده است»

معترضان آمریکایی سخنرانی جو بایدن رئیس جمهوری این کشور را با عبارت هایی نظیر «دستانت به خون آلوده است» در نیویورک قطع کردند.

به گزارش خبرگزاری ها، بایدن  در جمع هواداران خود در نیویورک سخنرانی می کرد که برای جمع آوری کمک های مالی برای کمپین انتخاباتی او برای ریاست جمهموری در نیویورک گرد هم آمده بودند.


سازمان دهندگان این تجمع گفتند: این کمپین بیش از بیست و پنج میلیون دلار برای انتخاب دوباره بایدن جمع آوری کرد. بایدن به همراه اوباما و کلینتون وارد نیویورک شده بود.


اما کمپین جمع آوری کمک های مالی به  صحنه اعتراض تبدیل شد و معترضان هنگام سخنرانی بایدن فریاد زدند و از او به دلیل حمایت از اسرائیل در جنگ علیه غزه انتقاد و سخنانش را با سر دادن شعارهایی قطع کردند.


یکی از این معترضان فریاد زد: «نگ بر تو بایدن…دستانت آغشته به خون است


اوباما نیز در این تجمع گفت: بایدن در مورد مسئله اسرائیل «وضوح اخلاقی» دارد و مایل است در این گفتگو به همه طرف ها گوش دهد و زمینه های مشترک را پیدا کند.


هنگامی که یکی از معترضان سخنرانی اوباما را قطع کرد، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: نمی توانی فقط حرف بزنی وگوش ندی. این همان کاری است که طرف دیگر انجام می دهد.


قرار است انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوامبر آینده برگزار شود. بایدن در ۲۵ آوریل ۲۰۲۳ قصد خود برای کاندیداتوری درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای دومین دوره پیاپی را اعلام کرد.


ترامپ نیز نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که قصد دارد در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند.




نظرات کاربران