سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند

سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای تداوم حملات بی‌امان رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و آن را جنایت علیه بشریت و تروریسم دولتی سازمان یافته توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطل رسانی حج، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای ادامه کشتار رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را به شدت محکوم کرد.


گزارش‌ها از گورهای دسته جمعی کشف شده اخیر در مجتمع پزشکی نصر در خان یونس در جنوب نوار غزه، حاکی از آن است که صدها آواره، مجروح و بیمار و همچنین کاروان‌های پزشکی قبل از اعدام و دفن دسته جمعی در معرض انواع شکنجه و آزار قرار گرفتند.


سازمان همکاری اسلامی این اقدامات را جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و تروریسم سازمان یافته دولتی دانست که بر اساس قوانین کیفری بین‌المللی مستلزم تحقیق، پاسخگویی و تحریم است.


این سازمان همچنین تاکیدکرد که دیوان کیفری بین‌المللی باید مسئولیت خود را در این زمینه بر عهده بگیرد.


سازمان همکاری اسلامی، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول عواقب جنایات و اقدامات تروریستی مستمر علیه مردم فلسطین دانست که همه ارزش‌های انسانی را نفی می‌کند و نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.


این سازمان در پایان باردیگر از جامعه بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت خواست جنایات جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه را متوقف کرده و حمایت بین‌المللی برای مردم فلسطین را محقق کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران