زائران کربلا نجوای یا ستار العیوب را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران کربلا نجوای یا ستار العیوب را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران کربلا نجوای یا ستار العیوب را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران کربلا نجوای یا ستار العیوب را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران کربلا نجوای یا ستار العیوب را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران کربلا نجوای یا ستار العیوب را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران کربلا نجوای یا ستار العیوب را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران کربلا نجوای یا ستار العیوب را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند

زائران کربلا نجوای یا ستار العیوب را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند

مراسم دعای کمیل با حضور گسترده زائران و مجاوران کربلای معلی در خیمه گاه اباعبد الله الحسین(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دعای روح بخش کمیل این هفته، به همت بعثه مقام معظم رهبری در خیمه گاه حسینی و با حضور پرشکوه زائران ایرانی برگزار شد.



در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سعیدی آریا با اشاره به حدیث قدسی که در آن، خداوند صفات اهل دنیا را برای پیامبر بیان فرموده است، اظهار داشت: از صفات اهل دنیا این است که موقع اطاعت از خدا کسل و تنبل، و موقع ارتکاب گناه شجاع و بی باک هستند یعنی با پررویی گناه می کنند.



وی در توضیح این حدیث گفت: اهل دنیا چون قدر و منزلت خداوند را نمی دانند و امر و نهی خدا ناشی از مصلحت خواهی خدا در حق بندگانش است، لذا در انجام عبادت کوتاهی و در انجام گناه بی باک هستند.


وی در ادامه افزود: اگر انسان نعمت های خدا را متذکر شود باعث می شود که نسبت به اطاعت خدا راغب و نسبت به معصیت بی میل شود.



در این مراسم حاج علی جمعه پور مداح بعثه مقام معظم رهبری فرازهای دعای پرفیض کمیل را قرائت کرد  و در پایان زائران برای نصر و عظمت مسلمانان بویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه دعا کردند.



گفتنی است، مراسم دعای کمیل هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا در خیمه گاه حسینی برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران