عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند+فیلم عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند+فیلم عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند+فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند+فیلم عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند+فیلم عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند+فیلم عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند+فیلم عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند+فیلم

عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند+فیلم

عمره گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، زائران عمره گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه منوره و زیارت مرقد رسول الله(ص)، ائمه بقیع و شهدای احد شب گذشته در مسجد شجره حاضر شده و لباس احرام بر تن کردند.


زائران کاروان کرمانشاه در مسجد شجره یکی از میقات های هفتگانه  به نیت عمره از لباس دنیوی خارج شدند و لباس بندگی و پاکیزگی احرام را به تن کردند.



عمره گذاران در حالی به سوی کعبه راهی شدند که با گفتن تلبیه، لبیک اللهم لبیک، در فضایی معنوی و روحانی رهسپار مکه مکرمه شدند.


گفتنی است یک کاروان از زائران استان کردستان نیز پیش تر راهی مکه مکرمه شد و این دو کاروان اولین کاروان های زائران ایرانی بعد از تعطیلی ۹ ساله عمره بودند.



مسجد شجره که مسجد ذوالحلیفه نیز نامیده می شود، از مساجد تاریخی منطقه مدینه است که در هشت کیلومتری جنوب غربی مسجدالنبی و در مسیر مکه قرار دارد. این مسجد، میقات کسانی است که برای عمره تمتع و عمره مفرده از مدینه به مکه می روند.





مطالب مرتبط

نظرات کاربران