آغاز برنامه ختم قرآن در مساجد بزرگ قاهره آغاز برنامه ختم قرآن در مساجد بزرگ قاهره آغاز برنامه ختم قرآن در مساجد بزرگ قاهره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز برنامه ختم قرآن در مساجد بزرگ قاهره آغاز برنامه ختم قرآن در مساجد بزرگ قاهره آغاز برنامه ختم قرآن در مساجد بزرگ قاهره آغاز برنامه ختم قرآن در مساجد بزرگ قاهره آغاز برنامه ختم قرآن در مساجد بزرگ قاهره

آغاز برنامه ختم قرآن در مساجد بزرگ قاهره

برنامه ختم قرآن کریم در مساجد بزرگ قاهره با حضور وزیر اوقاف مصر در مسجد سیده زینب(س) و با مشارکت قاریان بزرگ این کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایکنا، برنامه ختم قرآن کریم در مساجد بزرگ قاهره با حضور محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر و قاریان بزرگ این کشور روز جمعه(۷ اردیبهشت) در مسجد سیده زینب(س) آغاز شد.


در این برنامه قاریان بزرگی چون احمد نعینع، شیخ فتحی عبدالسمیع، شیخ ماهر الفراموی، شیخ عبدالمطلب البودی، شیخ احمد فرحات، شیخ عبدالهادی محمد، شیخ محمود عبدالله، شیخ عمرو احمد، شیخ محمود ابراهیم در حضور جمع کثیری از پیشکسوتان این مسجد بزرگ و تاریخی به تلاوت جزء اول و دوم از قرآن کریم پرداختند.


برنامه محفل قرآنی سحرگاه از سوی بخش دینی وزارت اوقاف تدوین شده و هدف از این برنامه تلاوت قرآن کریم پس از نماز صبح از سوی قاریان ارشد مصری در مساجد بزرگ قاهره است.


این محفل قرآنی روز گذشته از مسجد سیده زینب آغاز شد و در مساجد امام حسین(ع) و مسجد سیده نفیسه(س) ادامه خواهد یافت.



این برنامه با هدف تقویت نقش مساجد در خدمت به قرآن کریم و احیای سنت تلاوت قرآن کریم پس از نماز صبح برگزار می‌شود که در احادیث بسیاری از پیامبر(ص) بر آن تأکید شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران