روحانیون مازندران پای در مسیر حج نهادند روحانیون مازندران پای در مسیر حج نهادند روحانیون مازندران پای در مسیر حج نهادند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روحانیون مازندران پای در مسیر حج نهادند روحانیون مازندران پای در مسیر حج نهادند روحانیون مازندران پای در مسیر حج نهادند روحانیون مازندران پای در مسیر حج نهادند روحانیون مازندران پای در مسیر حج نهادند

روحانیون مازندران پای در مسیر حج نهادند

روحانیون حج مازندران با شرکت در مصاحبه علمی و عملی، میزان آمادگی خود را برای اعزام به این سفر معنوی مورد سنجش قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مصاحبه علمی و عملی روحانیون داوطلب اعزام به حج تمتع سال 1403 در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان مازندران برگزار شد.


بر ÷ایه این گزارش، روحانیون حج همزمان با شروع عملیات حج تمتع، با شرکت در مصاحبه علمی و عملی که در دفاتر نمایندگی بعثه در برخی استان ها برگزار می شود، پای در این مسیر می نهند و آمادگی خود را مورد سنجش قرار می دهند.


دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مازندران امسال نیز محل حضور روحانیون داوطلب اعزام به حج از این استان و استان گلستان بود.


گفتنی است که برگزاری هر ساله ی این مصاحبه ها در آمادگی و بروز رسانی اطلاعات روحانیون حج تاثیر بسزائی دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران