کتاب «تروریست‌های یهودی» روانه بازار نشر شد کتاب «تروریست‌های یهودی» روانه بازار نشر شد کتاب «تروریست‌های یهودی» روانه بازار نشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کتاب «تروریست‌های یهودی» روانه بازار نشر شد کتاب «تروریست‌های یهودی» روانه بازار نشر شد کتاب «تروریست‌های یهودی» روانه بازار نشر شد کتاب «تروریست‌های یهودی» روانه بازار نشر شد کتاب «تروریست‌های یهودی» روانه بازار نشر شد

کتاب «تروریست‌های یهودی» روانه بازار نشر شد

به همت انتشارات آستان قدس رضوی؛ کتاب «تروریست‌های یهودی» روانه بازار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کتاب «تروریست‌های یهودی» به ارائه تصویری شفاف از جنبش‌ها و اندیشه‌های بنیان‌گذاران تروریسم صهیونیستی از منظر یک پژوهشگر اسرائیلی به نام عسّاف شارون که خود استاد فلسفه سیاسی در دانشگاه تل آویو است، می‌پردازد.


مبحث ابتدایی کتاب برگرفته از مقاله‌ای با نام مطوّل است که بخشی از جوانب تروریسم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و نیروهای حکومتی به سرپرستی بریتانیا در فلسطین تا سال ۱۹۴۸ و تاسیس رژیم آپارتاید اسرائیل اشاره کرده است.


همچنین در کتاب «تروریست‌های یهودی» علاوه بر ذکر گزارش هایی از اقدامات تروریستی اشغالگران پیش از تاسیس رژیم غاصب اسرائیل، برای یادآوری اقدامات و عملیات گروه‌های تروریستی صهیونیست در فلسطین، تصاویر وقایع، افراد و اماکن مستند سازی و در پایان کتاب ضمیمه شده است.


نکته مهم و قابل اهمیت این نوشتار آن است که بازگردان فارسی این کتاب در بحبوحه عملیات طوفان الاقصی و جنایات بی‌سابقه تروریست‌های صهیونیست علیه مردم غزه توسط سیدرضا قزوینی غرابی انجام شده است.


«تروریست‌های یهودی» به همت انتشارات به‌نشر در در ۷۲ صفحه، قطع وزیری، شمارگان  هزار نسخه  منتشر شده و با قیمت ۶۵ هزار تومان در فروشگاه کتاب انتشارات به‌نشر در مشهد وسراسر کشور و هم چنین سایت اینترنتی behnashr.com در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران