عملیات وعده صادق از نشانه های ولایتمداری ایران اسلامی است عملیات وعده صادق از نشانه های ولایتمداری ایران اسلامی است عملیات وعده صادق از نشانه های ولایتمداری ایران اسلامی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عملیات وعده صادق از نشانه های ولایتمداری ایران اسلامی است عملیات وعده صادق از نشانه های ولایتمداری ایران اسلامی است عملیات وعده صادق از نشانه های ولایتمداری ایران اسلامی است عملیات وعده صادق از نشانه های ولایتمداری ایران اسلامی است عملیات وعده صادق از نشانه های ولایتمداری ایران اسلامی است

عملیات وعده صادق از نشانه های ولایتمداری ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد عملیات وعده صادق را یکی از نشانه های ولایتمداری ایران اسلامی توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی که درجمع نمازگزاران پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد سخن میگفت، با اشاره به سالروزغزوه بزرگ و دشمن شکن خندق اظهارداشت: درغزوه خندق مسلمانان برای خنثی کردن برنامه ریزی ها دشمنان وارد نبرد شدند و با این جنگ اجازه ندادند که دشمنان علیه مسلمانان به وحدت برسند.


حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به دستاوردهای عملیات تنبیهی وعده صادق گفت: این عملیات یکی از نشانه های ولایتمداری ایران اسلامی است. در عملیات طوفان الاقصی کشورهای همگرا با آمریکا  با ملت فلسطین وایران اسلامی دشمنی و مسلمانان جنایت های اشغالگران علیه مظلومین فلسطین را لمس کردند و بدنبال کمک به آنان هستند و از جهانیان می خواهند به فریاد این ملت بی دفاع برسند.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درادامه به سخنان گهربار امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) اشاره کرد و گفت: هر موقع که توفیق سخنرانی در این مکان مقدس را پیدا کنم علاقمندم نمونه ای ازسخنان گهربار این امام بزرگ ، عالم آل رسول الله(ع) را یادآور شوم.


وی افزود: امام رضا(ع) دریک کلام نورانی فرمودند: "کَمالُ الدّینِ وَلایَتُنا وَالبَراءَةُ مِن عدونا - کمال دین در ولایت ما و بیزارى جستن از دشمن ماست" این سخن اشاره دارد که نشانه کمال دین و تکمیل بودن برنامه های اعتقادی افراد پذیرفتن ولایت ما و همراه بودن با اهل بیت و دشمنی با دشمنان ماست.


سرپرست حجاج ایرانی خاطرنشان کرد: نمی تواند فردی ادعا کند که امام رضائی است ولی زندگی، افکار و تصمیم گیری هایش در جهت امام رضا (ع) نباشد.



نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرازهای زیارت عاشورا گفت: زمانی که به امام حسین(ع) خطاب می کنیم: إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ" شعار ما لبیک به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است یعنی ما در عاشورا نبودیم، اما همراه عاشورائیان هستیم و در برابر دشمنان شما می ایستیم و همراه کسانی هستیم که دوست شما هستند.


نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت نامه حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف را یادآور شد و افزود: امام راحل درارتباط با مسائل دینی ذره ای کوتاه نمی آمدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران