دیدار مسئولان حج و زیارت با مدیران کاروان و مجموعه حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی دیدار مسئولان حج و زیارت با مدیران کاروان و مجموعه حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی دیدار مسئولان حج و زیارت با مدیران کاروان و مجموعه حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئولان حج و زیارت با مدیران کاروان و مجموعه حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی دیدار مسئولان حج و زیارت با مدیران کاروان و مجموعه حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی دیدار مسئولان حج و زیارت با مدیران کاروان و مجموعه حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی دیدار مسئولان حج و زیارت با مدیران کاروان و مجموعه حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی دیدار مسئولان حج و زیارت با مدیران کاروان و مجموعه حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی

دیدار مسئولان حج و زیارت با مدیران کاروان و مجموعه حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت در سفر به مشهد با مدیران مجموعه و کاروانهای حج 1403 استان خرسان رضوی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب دراین دیدار خطاب به خادمین زائرین حج پیش رو، خدمت به حجاج بیت الله الحرام را توفیقی بزرگ دانست و گفت: لازم است همواره قدردان این خدمت و پیشکسوتان این حوزه باشیم.


وی با اشاره به  جایگاه  خادمان در منابع دینی افزود: حفظ این نعمت با توسل به درگاه خداوند و تلاش و اخلاص میسرخواهد بود و مدیران با اخلاق مداری می توانند شیرینی های این سفر معنوی را دوچندان کنند.


نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت به مدیران در خصوص مطالعه و قرائت همراه با دقت دعای بیستم صحیفه سجادیه؛ دعای مکارم الاخلاق توصیه کرد.


این دیدار با سخنان آقای سید عباس حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت در تشریح دستورالعمل ها و شفاف سازی در ارائه خدمات ادامه یافت.


وی با بیان اینکه آشنایی خادمین با عملیات اجرایی حج و انتقال آن به زائرین در تسهیل امور سفر موثر است، افزود: مدیران و عوامل مجموعه و کاروان بعنوان اعضای خانواده حج و زیارت بدانند، همدلی، تبیین و‌ روشنگری مسایل رضایتمندی زائرین را در پی خواهد داشت و رعایت دستورالعمل ها و سلسله مراتب در پیشبرد اهداف الزامی است .


آقای حسینی لزوم ارتباط گیری و آشنایی مدیران مجموعه با کاروان های ورودی به هتل های مدینه و مکه قبل از آغاز سفر حج  و اطلاع رسانی به آنان را یادآور شد و گفت: اینگونه اقدامات در راستای اطلاع و آمادگی زائرین از وضعیت امکانات موجود بسیار موثر است   و مدیران و عوامل اجرایی حج در کنار روحانیون کاروان ها بایستی با هم افزایی و مشارکت جهت ارتقاء سطح خدمات تلاش کنند.


بر پایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع مدیر حج و زیارت خراسان رضوی نیز در ابتدای این نشست از حضور صمیمانه مسئولان بعثه رهبری و سازمان حج در جمع خادمین ضیوف الرحمن استان قدردانی کرد .


در پایان این جلسه حاضران سوالات خود  را مطرح کردند که توسط مسئولان حوزه حج و زیارت توضیحات لازم ارائه شد.



گفتنی است این جلسه  از طریق  live22.ir برای تمامی مدیران مجموعه و کاروان های اعزامی به سرزمین وحی  پخش شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران