بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ایسنا+عکس بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ایسنا+عکس بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ایسنا+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ایسنا+عکس بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ایسنا+عکس بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ایسنا+عکس بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ایسنا+عکس بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ایسنا+عکس

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ایسنا+عکس

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در آستانه سفرهای حج تمتع که از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، از ایسنا بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت روز یکشنبه (۹ اردیبهشت‌) با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران، ضمن دیدار با محمدمهدی خیرجو مدیرعامل ایسنا از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید کرد و با جمعی از مدیران و خبرنگاران ایسنا پیرامون مهم‌ترین مسائل حج گفتگو داشت.


این گفتگو با محوریت آداب مناسک حج، ملاحظات کشور میزبان، نقش حج در وحدت و همدلی میان مسلمانان، سهمیه حج و شرایط برقراری عمره پس از حج تمتع و چگونگی برگزاری دعای کمیل در حج امسال و همچنین سود سپرده‌های حج و عمره انجام شد.



مشروح این گفتگو به‌زودی در ایسنا منتشر می‌شود.



در جریان این بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در حج ۱۴۰۳ امضا شد.



اعزام کاروان‌های حج تمتع طبق اعلام سازمان حج و زیارت از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۸ خردادماه ادامه خواهد داشت. سهمیه حج امسال ایران حدود ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر است.


 





مطالب مرتبط

نظرات کاربران