بازدید نماینده بعثه از هتل های زائران ایرانی در مدینه بازدید نماینده بعثه از هتل های زائران ایرانی در مدینه بازدید نماینده بعثه از هتل های زائران ایرانی در مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید نماینده بعثه از هتل های زائران ایرانی در مدینه بازدید نماینده بعثه از هتل های زائران ایرانی در مدینه بازدید نماینده بعثه از هتل های زائران ایرانی در مدینه بازدید نماینده بعثه از هتل های زائران ایرانی در مدینه بازدید نماینده بعثه از هتل های زائران ایرانی در مدینه

بازدید نماینده بعثه از هتل های زائران ایرانی در مدینه

بازدید از هتل های عمره گزاران ایرانی در مدینه یکی از برنامه های نماینده بعثه رهبری در این شهر است. علاوه بر همنشینی با زائران و خادمان و عوامل اجرایی، آشنایی با مشکلات و مسائل اجرایی و فرهنگی از اهداف اجرای این برنامه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین احمد زمانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه از هتل منازل الزهرا بازدید کرد. این هتل که در قسمت غربی مسجدالنبی واقع شده است، میزبان 7 کاروان از زائران ایرانی می باشد و دومین هتل پرجمعیت در عمره امسال است. 


در ابتدای این بازدید که بیش از یک ساعت به طول انجامید مسئول دفتر نمایندگی بعثه در دیدار با چند تن از زائران عمره گزار، از میزان رضایت شان از خدمات ارائه شده مطلع شد و درباره برخی مسائل سفر مانند کیفیت و کمیت تغذیه،کیفیت هتل و خدمات آن و برنامه ها و خدمات فرهنگی با آنان به گفتگو پرداخت.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مدینه در ادامه با تعدادی از روحانیون کاروان های عمره گزار گفتگو کرد و به برخی سوالات آنان پاسخ داد. وی سپس ناهار را با زائران مستقر در این هتل صرف کرد و با توضیحات مدیر ثابت هتل از برخی مسائل و نیازهای فرهنگی مطلع شد.


گفتنی است مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مدینه در روزهای گذشته از دو هتل سبال و حیات الواحه محل استقرار زائران ایرانی در شهر پیامبر نیز بازدید داشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران